Regulamin

  1. Właścicielem kursów znajdujących się na stronie kursy.grzesiekkogut.pl jest Kogut Media sp. z o.o. NIP 9691641082, KRS 0000834808 z siedzibą przy ul. Brzeg 4D, 44-178 Przyszowice oraz Grzegorz Kogut NIP 6312508177 z siedzibą przy ul. Brzeg 4D, 44-178 Przyszowice
  2. Płatności są obsługiwane przez spółkę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399
  3. Dostęp do każdego kursu udzielony jest na przynajmniej 365 dni od daty dokonania zakupu;
  4. Dostęp do kursu przekazywany jest na adres email podany w trakcie zakupu automatycznie po zaksięgowaniu płatności przez Serwis PayU S.A.;
  5. Dokument sprzedaży wysyłany jest na adres email podany w trakcie zakupu automatycznie po zaksięgowaniu płatności przez Serwis PayU S.A.;
  6. Dokonując zakupu kursu online użytkownik natychmiastowo zaczyna korzystać ze świadczonej usługi w postaci dostępu do kursu online i nie będzie ma możliwości zwrotu ani odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od daty sprzedaży;
  7. Sprzedający nie wyraża zgody na udostępnianie treści zakupionych kursów osobom trzecim;
  8. Kupujący zgadza się na wysyłanie pocztą elektroniczną informacji handlowych związanych ze szkoleniami, warsztatami, konferencjami i kursami online organizowanymi przez Kogut Media Sp. z o.o. oraz firmę o nazwie "Grzegorz Kogut"
  9. Wszystkie tematy kursów rozwijają się i zmieniają bardzo dynamicznie. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości wykorzystania treści kursu, zwłaszcza jeśli dotyczy ona zmian algorytmów, funkcjonalności, designu omawianych programów i narzędzi.
  10. Wszystkie reklamacje związane z zakupionymi kursami online będą rozpatrywane do 14 dni roboczych,
  11. Zgłoszenie reklamacji należy wysłać na adres: biuro@grzesiekkogut.pl. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu, nazwę kursu, dołączony dowód zakupu oraz screenshoty przedstawiające problem. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.