5 strategii reklamowych na Facebooku dla fotografów ślubnych

Jeśli jesteś fotografem ślubnym i chcesz skutecznie się reklamować w mediach społecznościowych to sprawdź co dla Ciebie przygotowałem.

Sprzedaż kursu jest zamknięta do 31.10.2020.

Jesteś fotografem i chcesz nauczyć się reklamować na Facebooku?

Opracowałem 5 strategii reklamowych dla fotografów ślubnych, którzy chcą zwiększyć swoje zasięgi i pozyskać więcej zapytań od potencjalnych klientów. Każda strategia jest opisana krok po kroku od wyboru celu kampanii po kreację reklamową.

Strategie od 1 do 3 są dla tych, którzy nie mają czasu konfigurować zaawansowanych kampanii i szybko chcą efektu w postaci aktywności, większej ilości wyświetleń, wejść na stronę i zapytań. Strategie 4 i 5 to raczej temat dla twardych zawodników, którzy lubią gry strategiczne i labirynty ;) Informacje zawarte w kursie mają charakter progresywny - tzn. że np. w lekcji 3. mogą być potrzebne informacje z lekcji 1.

Kurs zawiera 3,5 godziny filmów z instrukcjami krok po kroku.

W trakcie kursu przeprowadzę Cię przez cały proces tworzenia kilkuetapowych kampanii reklamowych, które podnoszą zaangażowanie Twoich odbiorców i zwiększają ilość zapytań.

Szukasz magicznej funkcji, która przyniesie Ci idealnych i bogatych klientów?

Muszę Cię rozczarować, niestety nie znajdziesz takiej opcji. Tutaj nie ma drogi na skróty. Jeśli chcesz docierać do idealnych klientów, to musisz się nauczyć:

  • budować zasięgi,
  • nauczyć się angażować odbiorców,
  • wzbudzić w nich zaufanie.

Tutaj nie chodzi o żadną manipulację, tylko o konsekwentne, systematyczne działania, które pozwolą Ci wygenerować odpowiednią ilość zapytań, aby zabookować cały sezon.

Co udało mi się osiągnąć dzięki działaniom reklamowym w 2019 roku

  • 17-krotny zwrot z inwestycji w reklamę na FB 
  • ponad 40 podpisanych umów z klientami
  • 501 zapytań przez www
  • 402 unikalne kontakty na FB

Jak to wygląda po pierwszych 2 miesiącach 2020 roku (aktualizacja)

  • 27 umów w sezonie 2020 (stan na 03.03.2020)
  • 11 umów w sezonie 2021 (stan na 03.03.2020)
  • 80 zapytań przez www
  • 57 zapytań przez FB


Czego możesz się spodziewać po 5 strategiach:

  • Wszystkie strategie uwzględniają remarketing;
  • Nauczysz się wykorzystywać zasoby, którymi dysponujesz (zdjęcia, wpisy na blogu, opublikowane posty);
  • Dowiesz się, jak obniżać koszty reklamy;
  • Nauczysz się wykorzystywać Pixel Facebooka;
  • Dowiesz się jak tworzyć zaawansowane grupy odbiorców;
  • Nauczysz się tworzyć kampanię "ever green", która sama aktualizuje grupę docelową;
  • Wytłumaczę tylko przydatne opcje na praktycznych przykładach (bez omawiania wszystkiego co zbędne w naszej branży);
  • Dowiesz się, jak analizować swoje kampanie reklamowe;
  • Dowiesz się, jak korzystać z automatu optymalizacji budżetu kampanii.


Lista lekcji wideo dostępnych w kursie:

Wszystkie lekcje mają formę wideo i zawierają instrukcje krok po kroku.

Lekcja 1. Pierwsza strategia reklamowa

Najprostszy z 5 dostępnych schematów reklamowych. Zawiera dwa etapy reklamowe i nie wymaga posiadania strony www (choć dobrze jest ją posiadać). Skutecznie można tym schematem pozyskiwać zapytania przez wiadomość na FB

Czas trwania lekcji: 54:00

Lekcja 2. Druga strategia reklamowa

Zawiera dwa etapy reklamowe. Posiadanie strony z dobrym landing pagem lub opisaną ofertą na stronie jest wymagane. Część kampanii będzie powielona z pierwszego schematu reklamowego.

Czas trwania lekcji: 33:37

Lekcja 3. Trzecia strategia reklamowa

To ostatni schemat, który zawiera dwa etapy reklamowe. Posiadanie strony z dobrym landing pagem lub opisaną ofertą na stronie jest wymagane. Jest to pewnego rodzaju połączenie elementów z pierwszych dwóch kampanii, które zostało uzupełnione o nieco bardziej zaawansowane opcje niestandardowych grup odbiorców

Czas trwania lekcji: 40:47

Lekcja 4. Czwarta strategia reklamowa

To bardzo obszerny schemat składający się z 5 etapów. Aby skorzystać z tego schematu trzeba mieć już trochę doświadczenia i zasobów do publikacji. Posiadanie strony z dobrym landing pagem lub opisaną ofertą na stronie oraz wpisów na blogu jest wymagane.

Czas trwania lekcji: 58:54

Lekcja 5. Piąta strategia reklamowa

Schemat kampanii składający się z trzech etapów. Prosta i różnorodna forma pozyskiwania zainteresowanych użytkowników. Wykorzystuje dwa kanały kontaktu - stronę www i wiadomość na FB

Czas trwania lekcji: 17:47

Materiały dodatkowe i aktualizacje

Cały mechanizm reklamy na Facebooku zmienia się bardzo często. Czasami są to zmiany kosmetyczne, a czasami wprowadzone zostają nowości, które warto mieć na uwadze.

Znajdziesz tutaj filmy na temat:

  • Schematu reklamowego, który miał największą skuteczność na przełomie 2019 i 2020 roku
  • Wykluczenia fotografów z grupy odbiorców reklam
  • Film na temat optymalizacji budżetu zestawów reklamowych oraz reklam (duże usprawnienie, wprowadzone w 2019)
  • Dodatkowe informacje na temat reklam z celem "Wiadomość"

Najczęściej zadawane pytania

12 miesięcy lub dłużej. Chcę aby docelowo platforma funkcjonowała w sposób ciągły.
Tak. Faktura przesłana jest automatycznie po dokonaniu zakupu.
Wszystkie filmy zawierają instrukcję krok po kroku. Pierwsze schematy reklamowe są proste w konfiguracji. Przechodząc do kolejnych lekcji nabierzesz także potrzebnych umiejętności do tworzenia nieco bardziej zaawansowanych kampanii.
Część ludzi z branży ślubnej twierdzi, że najlepszym okresem na reklamę jest Styczeń, Luty i Marzec, ale to nie do końca prawda. W tym czasie jest wielu reklamodawców i reklamy mogą być droższe w tym okresie. Dobrze jest reklamować się przez cały rok ze średnim budżetem - to daje możliwość systematycznego bookowania zleceń przez cały rok.

Opinie o kursie: